varför kan inte alla gillar Harry Potter.

Snälla tjejer det finns inget som är bra i twilightfilmen. Såg den idag och shit så ful (tycker jag!)
Edward (Robert Pattinson) var, som jag skrattade + så såg jag ungefär 20 minuter utav filmen
och hela tiden skrattade jag. Jag spolade fram ganska så mycket, la av när dom kysstes för
sedan händer ingenting. Hoppas verkligen New Moon blir bättre och att Edward blir vackrare.
Just nu  är Harry Potter filmerna SÅ mycket bättre (och det tror jag alltid dom kommer att vara
om inte det händer någonting riktigt stort i twilight). Dan Radcliffe är ganska så snygg, eller
enligt mer snyggare än Robert. Sen vill jag även säga att Robert är snyggare än Edward,
för det verkar ju som ingen har insett så ful egentligen Edward är.

Nu ska jag sluta prata om twilight och börja prata om Harry Potter! Jag ska gå på premiären
på bio:n här i Halmstad den 15 juli 14.30 med min bror och Ebba. (denna dagen kommer
Hugo hem från London) (JIPPY). Kenza säger själv att allt var bra utom i slutet, så nu börjar
jag verkligen undra vad som händer i slutet!
Nu orkar jag inte skriva mer så sista meningen får lyda såhär:
Harry Potter är så mycket bättre än Twilight!

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

tack för din röst. allt väl ?

2009-07-11 @ 19:23:24
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

bara bra med mig. har varit i djurparken..sj?

2009-07-11 @ 20:00:33
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

tack..

2009-07-11 @ 21:07:59
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Ebba von Twilighfan!!

Fuck u! Twilight är ju den bäsa filmen i hela världen!! :'( Buhu...

2009-07-13 @ 15:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0