"tjho"

Hejsan hoppsan, nu är man hemma och slappar. Känns skönt att vara hemma, haha.
Nej, men det har varit superkul idag. På tisdag sticker jag till Göteborg (till kusinerna) men
vi ska även shoppa och kanske blir det Liseberg.. :)
Imon jobbar man, bytade pass med Erik så nu ska jag jobba från 15.15 till 19.45.
Så antagligen blir det dom imon igen som jag var med idag, haha.
Man kan ju verkligen undra om jag har några andra kompisar.. vet ni
snart är det augusti och vi börjar ju i skolan den 19:onde!
Sommarlovet har snabbspolats och nu när skolan börjar är det som normalt igen
tråkigt och sakta. Men jag kommer överleva, eller tror det?
Nu blir det en bild från today!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0