stronger

Hejsan hoppsan. Just i detta nuet är jag inte glad för att jag ska jobba på onsdag när
jag är hos mina kusiner i göteborg och har även JOUR imon. Detta borde ju helt
enkelt inte ha gått. Jag är ju hur dålig som helst HUR dålig som helst. Mitt liv bryts
ihop fast som tur räddade BEA mej i sista sekund (hon smsade nyss :) )
Men så har jag JOUR imon med -.- Nu måste jag ändra det med. JAJA.
Mitt liv är inget liv för jag är en NOLIFEER. Eller nu vad man säger, ser
lite konstigt ut när man skrev det. Iallafall tycker jag nu ska kolla in på
www.mango.blogg.se!!

Kommentarer
Postat av: mango

nämen. sötis! jag har bara varit i Göteborg en gåång. så du får tipsa mig efter din tripp dit!! ^___^

2009-07-27 @ 21:44:24
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0