slut.

Jag är helt slut och vet ni vad jag ska göra imon som jag verkligen är hur glad som helst för?
Jo, jag ska se på Harry Potter och Halvblodprinsen på bio (Premiär!) vid 14.30!
Men ska jobba innan, men klarade det ganska så bra idag. Eller jag bröt ihop när jag inte visste
hur man skulle slå in summan på maniken.. :( Så många utav mina första kunder trodde nog jag
hade någoting fel på hjärnan. Jaja, tillslut så fattade jag ganska så mycket tack vare en mycket
snäll person som jobbade med mej. Jobbade i 4,5 timmar alltså 180 kr, bättre än inget?
Se fram emot imon och vet ni? Hugo kommer hem imon och jag är typ SUPER glad :)
Tyvärr blir det inget sova över med Ebba, kan inte :/

Inga bilder eftersom jag har tappat bort sladden :( ... jaja :[

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0