saknar

Hejhallo.
Nu ska jag snart jobba, inte så fint väder alltså kanske inte så mkt folk heller. Vaknade
sent idag eller enligt andra "vanlig" tid, vid halv 11 vaknade man och tänkte NEJ vill sova.
Fick iallafall gå upp och göra mej iordning.. äta ect. Nu sitter jag här och ska börja jobba
vid kvart i 2 och det kommer väl bli kul. Ha börjat blivit så tråkigt nu för tiden och orkar
absolut inte skriva så långa inlägg, det ska jag snart ändra på tror jag och sen måste
jag hitta kameransladden till datorn så det komer upp lite bilder snart!
Nu ska jag byta om och packa ner grejer, sen cyklar jag till jobbet så Chao!

Kommentarer
Postat av: Ebba!!!!

Hejsan min söta Linn!! Du, ett tips är att fixa mer bilder, det blir mycket roligare!!

PUSS

2009-07-19 @ 22:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0