någon som ger bort systemkameror :D

Haha, vill verkligen ha en nu så ge mej så tackar jag :D

Idag har jag som sagt sett på Harry Potter och Halvblodsprinsen, bra/dålig. Visst alla
filmer har inte varit som i böckerna, men denna filmen tyckte jag dom tog bort många
bra saker från böckerna (skulle sett bra ut i filmen). Händer många roliga saker och
tråkiga, slutet är ju inte bra tycker jag.. men det står i boken så :/

Före var jag med Ebba (före bion) och vi var mest inne i stan och tittade, hon sa att
Hugo också skulle titta på Harry Potter. Så efter filmen så såg jag honom, mycket roligt!
Vi cyklade mest runt, och var hemma hos Ebba som alltid ;)
Nu sitter man här och skulle gärna velat ha en systemkamera och en laptop och kanske
en ny mobil. Men det får jag tjäna ihop, om det går .. ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0