musikmusik som aldrig kan tar slut.

Jag vill ha musik, mer mer musik!!

Så ni som orkar (som jag har märkt inte är så många) kan ju alltid skriva en låt eller två.
Skulle blivit superglad, kvittar vilken låt, bara det blir någon.
Kom hem vid 8 eller något från grillningen , det var ju riktigt najs. Vi åt,snackade och
lekte "guldkornen", var väldigt roligt :)

Amanda ringde nyss och frågade om vi kunde vara var ju omkring .. ett halvår sedan
vi var. Kommer bli super roligt, så antagligen eller jag vet inte vem vi ska vara hos
men ja det löser vi imon. Sen så tränar jag "tidigt" enligt mej klockan kvart över tre.. :(
Så vi kan ju inte vara så länge men bättre att vara en att inte vara någonting.
Sen måste jag vara med hugo på onsdag, måste måste. Han är säkert en riktig neger
nu när han har varit i Tunisien. Han sa att det hade varit 45 grader där *PUST*,
shit han borde vara mer än en neger ;D

NU ska jag ladda ner musik !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0