musik

Rubiken har inget med detta att göra, orkade inte skriva något.

Jag kom nyss på att jag måste se hela hipp hipp igen, kommer skratta ihjäl mej.
Saknar Tiffany Persson, Morgan Pålsson och såklart Kaj-Åke Kajan Hansson.

För 1 och en halv timme sedan kom jag hem från simningen och du var mina
kusiner här och fastern och såklart PER :) Alltid roligt att träffa favoriterna.
Sen nu är jag så törstig så min hals är uttorkad, har nu tänk på att lägga
hissar och dissar!

Hiss

Regnet
har änligen kommit till halmstad är riktigt glad när det började regna :)
Hugo kom hem idag från varma tunisien, saknat honom väldigt mycket.
Norska, det var många norska i grekland och dom pratade så fint och nu vill jag
lära mej norska.
Korta jeansshorts, är hur snygg som helst till ett linne eller en vanligt t-shirt!

Diss

Danska, danskarna låter så fult när dom pratar. USCH och FY.
tv-progamerna går bara helt fel nu i sommar! När jag simmar gå mina favorit
program :(
Twilight, filmen är inte alls så bra som alla tror och nu pratar alla halft ihjäl sig
om bara twilight. Robert Pattinson är inte snygg, som sagt alla är förälskade i Edward
inte Robert. Så snälla lägg av med att säga att han är snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0