mix topp 20!

Hej, nu eller nyss så röstade jag på en artist på mix topp 20. Tycker det är kul att man
kan vara med och välja vem som man vill ska vara med på listan eller inte.

Iallafall börjar jag verkligen gilla Johan Palms Emma-Lee. Tycker den är jättebra och
särskilt för att vara så ung, och titta vilka fans han har. Fast han är ju långt
ifrån snygg eller het eller något annat.

Imorgon blir det morgonträning, känner inte ett dugg för det eftersom jag är så jävla
trött nu. Men sen ska vi hem till Renee som kommer från Dubai (dom har en sommarstuga här).
Båda hennes föräldrar kommer från sverige så hon kan svenska väldigt bra.
Sen kanske jag hinner se Hugo lite imon också han har ju äntligen kommit hem, saknat
honom. Men Cicci vet jag inte vad hon är antagligen i Partille eller hos sin kusin eller
har hon flygit jorden runt (Man vet ju aldrig).
Sen ska Jag,Henric och Ebba se på harry potter och halvblodsprinsen på premiären.
JAG ÄR LYCKLIG och det är vär min bror och även Ebba. Hoppas den är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0