min och brorns dator.

Känns konstigt att äntligen ha en dator utan att föräldrarna ska ha den hela tiden. Men nu ska
min bror har den hela tiden istället. Igår sa mina föräldrar att jag absolut inte kommer få en
laptop så jag är lite ledsen :( Ge mej en laptop så slipper jag allt detta SKIT.
Okej, hur många utav er har en egen laptop/dator i erat rum?
Jag har iallafall det inte, eller jag hade det men den dator var 100 år gammal och var segare
än en snigel. Nu har jag en plan hur jag ska få en laptop och inte vet jag om den kommer
funka men hoppas. Men Ebba ska fortfarande få en, fanfanfan. Deppdeppdepp :/

Kommentarer
Postat av: Ebba (u know who)

Sörjer med dig gumman! :'(

Jag lovar att du ska få låna min data! :)

Vill du hitta på något imorgon by the way?

POK

2009-07-13 @ 15:18:55
URL: http://ebbasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0