Melody Club!

Jag har alltid diggat Melody club och dom har liksom aldrig varit "ute" eftersom dom har
ju konserter fortfarande. Såklart är doms musik hur otrolig som helst och jag älskar den.
Dom har lite "speed" låtar, alltså fortalåtar som är hur bra som helst!
Ska se dom när dom ska vara med på Marinfestivalen såklart!

Kom hem för 45 minuter sedan från kiosken, var riktigt många idag fast det var hur
roligt som helst. Fast det kaffet jag gjorde smakade vatten typ, haha :D
Så utav badvakterna fick jag 0 utav 5 för mitt kaffe och det tyckte jag att jag skulle få :)
Men imon får jag sticka till brottet och skriva in när jag jobbade idag som jag glömde
såklart. Nu ska jag lyssna på melody club och kanske blir det något mer inlägg.. eller ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0