jobb ----> BIO!

Harry Potter och Halvblodprinsen idag, jag är super glad.. sen kände jag mej lite efter när mina
kompisar sa att den sista filmen kommer delas upp i 2 delar :O
Tycker det är bra och dåligt, bra för att Harry Potter inte kommer ta slut om 1-2 år och dåligt
för man måste vänta säkert jättelänge när väl man har sett första delen :(

Idag ska jag jobba, sticker dit vid 12 sen jobbar jag till 14 och sedan cyklar jag till bio:n
ser på den och sen ska jag nog tillbaks till jobbet igen. Våran vecka alltså städning,dra
ut kontakter och mer. Det är lite monligt idag och sol.. alltså kanske inte asmånga på
brottet idag? Hmm.. nu får jag nog äta någonting innan jag sticker! Tjao.

Jag älskar Charlie :DDD <3

Kommentarer
Postat av: emma

jag ser den imorgon :D

2009-07-15 @ 12:28:56
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0