jag vill till LONDON upprepar LONDON !

Fan, varför,fuck,liksom,nej.. Hugo ska till London igen... och jag vill med. Men tyvärr blir det ju inte
så så jag får stanna kvar i Halmstad med Ebba som likaså vill med till London. I mitt nästa liv
ska jag förfan bli en miljonär, så jag kan åka vad jag vill. Iallafall har jag och Ebba kommit ganska
så långt med hur det ska se ut i lägenheten som vi ska bo i. Fast vi är 14 så kan man ju ändå
tänk på det.. ;) Nu ska vi ANTAGLIGEN snart beställa pizza hem till Ebba och äta här, just nu
har vi MIKAS låtar på högsta volym. Vi älskar musik, såklart.
Nu ska vi titta på vilken laptop jag ska ha !! :) !

Kommentarer
Postat av: ebba bästsson

Inte en data du ska ha, utan en som jag ska ha!!!

2009-07-08 @ 19:01:05
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

designar inte gratis

2009-07-08 @ 20:47:32
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0