Jag älskar kläder fast skor är bäst.

Japp, nu har jag köpt ännu ett par skor från DESIEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (L)
Bara för jag älskar skor och för att mamma tyckte synd om mej så fick
jag skorna. Men jag fick även :

1 par shorts (hilfiger denim)
1 t-shirt !

Plockade även med mej en jätte snygg t-shirt men som var S så det får
jag ge till någon i födelsedagspresent. Men gud jag älskar NICCO
mitt personliga mirakel (twilight här JA, haha). Fast jag har ganska
så många miraklen ;)
Imorgon ska jag jobba pass 3 15.15 - 19.45 :O Kommer bli roligt värre
ska nog ut och springa imon på morgonen, för usch vilken dålig kondition
jag har. Nu måste jag dra innan mamma kommer hem tjaO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0