i love youu...

Gör inlägg hela tiden, tråkigt är det säkert för er som enns vill läsa min blogg.
Just nu är jag trött och vill bara lyssna på musik, just nu är det Duffy - Mercy man lyssnar på.
Som sagt så jobbar jag imon, hejsan hoppsan vad man blir glad. Men bytte med
Erik så har sista passet som jag själv tycker är bra! Men nu måste jag byta med någon
annan för jag har JOUR på tisdagen och pass på onsdagen och då är jag ju i göteborg.
Så imon på jobbet får jag fixa det, och om det inte går får kiosken har tillfälligt stängt
PGA. kidnappning, dålig men hälften sant (nästan).
Nu bara för att göra någonting ska jag göra om bilder som ser helt otroligt fula ut.
kram?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0