I love my new shorts.

Jag suger på rubiker men det kan jag tyvärr inte hjälpa, men denna är sann.
Iallafall sitter jag och min bror här nere i källaren och tittar på tv:n och är på datorn,
våra föräldrar sover antagligen. Så kallt och skönt här nere men hur läskigt som
helst. Jag är rädd för hela huset utom mitt rum på natten, konstigt värre.

Iallafall missade många i halmstad Nicco rean idag, kände ingen där inne (utom
mammas jobbarekompisar). Ni får bli medlemar!! :D
Fast det stora -:et är att det är så jävla många där i början och man måste vara
där i god tid innan allt det roliga tar slut. Iallafall fann jag ett par nya skor igen,
alltså som alltid. Känns verkligen som jag inte har någonting att skiva om.
Så detta får avsluta dagen ;D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0