hej, hemma igen.

Japp äntligen hemma. Roligt men ibland kan småkusiner vara så borta.
Blev inget Liseberg, men mycket SHOPPING .. mitt liv skulle nog kunna
bestå av att bara shoppa saker.

Shoppning :

1 långt vit linne (gina :O)
1 tunnika (gina)
tjocktröja (bik bok)
1 t-shirt (ZARA)
2 bh-ar (ålens??)
2 a4böcker till skolan
1 suddigum
1 pennskinn

Jag suger på att stava men ni får nöja er med handikappat skrivning från mej.
Nu har ju marinfestivalen börjat här i halmstad, och idag så pallade jag inte
med den. Efter att vi hade ätit på lilla helvetet med Åsa och Peter stack
mamma,pappa,åsa och peter till marinfestivalen och jag och Henric åkte
hem. Imon skulle jag vara med Carolina men hon har inte sagt något ännu..
Jaja, kommer finfina bilder på kusinerna sedan bär jag har orkat laddat upp dom.

Kommentarer
Postat av: mango

aw du suger inte alls på att stava :)



kramis

2009-07-30 @ 21:24:22
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0