Hajsan?!

Nu har jag ätit, läst och mycket mera. Känner verkligen för en design till min blogg. Men
inte vill någon göra någon till en.. jaja. Laptop blir det snart.. sen ska jag köpa systemkamera
för pengarna jag får för att jag har jobbat+dom när jag fyller år och då ska jag även köpa
photoshop eller nu vad det heter. Min mobil ser ut att vara 5 år, massor med repor + att
färger håller på att gå av, kameran är alldeles suddig när man tar bilder.. haha.

Kommer alltså ha en laptop inom 1 månad -.- och en systemkamera om 3-4 månader
ungefär! Mobilen kan jag köpa om 5 år eller något som det ser ut nu !
Tittade nyss på fotbollstjejer som jag känner bloggar, saknar dom men ändå .. jag fotboll?
Egentligen kan jag inte enns fatta att jag har gått i fotboll, måste se så jävla roligt ut
när jag har bollen.

OKEJ detta inlägget sög, men ja bryr mej inte så mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0