Espresso House !

När jag väl ringde ebba klockan 10.20 ungefär hade hon precis vaknat -.-
Hon som skulle varit klar iallafall så stack jag hem till henne, hon fixade sig och lite mer
medans jag satt vid hennes dator. Vi ringde till Hugo som också skulle med, vid kvart
över 11 träffades vi vid EH (se rubik). Där tog jag och Ebba en frapino med choklad
Hugo köpte inget för han hade brar 15kr kvar på sitt kort :/
Tillslut stack vi alla hem och åt och nu sitter jag här och tänker på att jag ska jobba om
2 timmar och 30 minuter. Jaja, inte så jättefint väder idag (blåser och är molnligt).
 Nu ska jag se om det finns några rolig spel på datorn som jag kan fördriva tiden med..
några förslag ?
Kram&Puss Linn .. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0