?+´:

Hopplöst.

Min jobbar dag har varit från rolig till ja tråkig. Först var det segt tillslut kom en utav dom
underbara badvakterna och pratade med mej. Jag älskar badhuset och simstadions badvakter,
dom är liksom underbara. Iallafall så sa han roliga saker och tillslut gick han :( Men sen
en stund efter han gick kom gamla simmare som hade gjort saker i kiosken och även
jobbat där, roligt värre var det iallafall :D

Nu har jag sett på Cold case (?) och midsommer (en liten bit). Cold case är en utav dom
bästa serierna enligt mej och brukar gå på kanal 9 eller heter den tv 9?
Eftersom midsommer är hundra gånger dåligare så satte jag mej här, hem ljuva hem ;D
Bör bli bättre på rubiker BÖR.
Nu ska jag ha JJ - My Life, My Swag som jag hittade på Mangos (Marias) blogg!
Hur underbar och dunderbra är den :D


Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

jag mår bara bra..händer inget kul hos mig

2009-07-21 @ 22:14:57
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

haha härligt.. jag kollar alltid va klockan är sen går jag på toa

2009-07-21 @ 22:48:10
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0