!!!

Nu ska jag lägga ut lite bilder på snyggingar (enligt mej) så ENJOY!


Jamie Campbell - inte snygg eller het men hur söt som helst!

CharliesPick2FINAL.jpg image by pelirroja_ljc
Charlie Bewley - Är den snyggaste i twilight och absolut min favorit! (Spelar Demetri i New Moon och dom
kommande filmerna eclipse och breaking dawn)


Taylor Lautner - är den hetaste som jag har sett och ser hur gullig ut som helst!
Är favoriten nummer 2 i New Moon.. och i dom kommande filmerna om Twilight.

1709-alex-pettyfer-1.jpg alex pettyfer image by dcr5931
Alex Pettyfer - Om jag skulle sett honom så lovar jag att jag skulle storböla
och hoppa på honom. Jag älskar denna killen den snyggaste sötaste och hetaste
på denna jord <3

Detta får bli min lista denna gången.. men det kommer komma mer någon gång ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0