ebbajontehugoerik.malexandraLINN

Ebba och jag började att cykla runt vid 7 och ringde några. Tyvärr svarade inte vissa men
andra gjorde det och då pratade vi om allt och inget. Sen stack vi förbi frennarp och tog
en påse var med körsbär! Det ståg bara "varsågoda" så vi tog, dom skulle man kunnat
tjänat pengar på :) Vi hittade tillslut Hugo som vi hade letat efter, hemma hos Erik.m
"såklart". Så han stack ut med oss lite och så snackade vi med Alexandra med på vägen.
Sen ville inte Hugo vara med oss längre och stack hem till Erik.M :(
Men Jonte ville vara så vi stack till honom och gosade lite med hans hund (vet namnet
men inte hur det stavas). Sen stack vi till konsum och köpte chips och satte oss i
Folkparken på en scen och snackade och åt. Sen tillslut ville ebba och jonte ta ett
"dopp"(då menade dom att man skulle bara doppa sina fötter). Jag och jonte
skvätte ner ebba med vatten så hon blev ju inte så glad. Tillslut stack vi hem till mej pratade
lite utanför mej och sedan stack jag in.


Nu sitter jag här och dricker Lemon lime (soda stream). Mycket skönt att äntligen få
vara hemma eftersom jag inte varit hemma så mycket idag! Imon blir det mer
Hugo,Ebba och Jonathan :D Kommer bli så roligt, sen på torsdag sticker
Hugo till OXFORD och till LONDON och jag är så AVIS :/ Jag vill med HUGO!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0