brorpappakväll !

Blir det idag igen och det kommer det bli imon med, sen på onsdag blir det nog att man drar till
Ebba och slaggar där. Kommer bli superkul, men vet ännu inte om Hugo kommer palla sova
över den dagen han kommer hem från London .. men vi får se. Vi ska sntagligen se på film
som alltid kanske något annat än skräck denna gången och kanske komedi istället !?
Några förslag på en bra komedi ?
Skulle vilja se Baksmällan men ja den är ju inte ute på DVD ännu. Så jag får väl se när den
kommer ut. Tillbaks till idag, vid 8 ska jag och pappa vara på brottet och städa och räkna
kassan. Kommer bli långt ifrån .. roligt. Sen imon blir det mitt första pass på brottet, jippy
eller snarare ÄNTLIGEN. Kanske inte värdens bästa sommarjobb men iallafall ett sommarjobb,
men jag skulle nog hellre jobba på Espresso House.. man kännar ju så mkt bättre där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0