blabla

Nu har jag gäster här och även varit med Ebba och Cicci, mycket mycket kul.
Tänker verkligen på er som läser min blogg, inte lite tråkig design?
Ni som vill ta hand om min fruktansvärda fula blogg kan ju alltid säga till!
Jag dras till datorn när jag inte har någonting att göra, så därför så bloggar
jag väldigt mycket förstå ni. Iallafall vill jag berätta lite om vad som händer imon!
1. Vara med Cicci,Hugo och Ebba (alla dom vaknar vid 10-12 när man själv vaknar 8).
2. Har JOUR imorgon och vill verkligen inte på det (så vi hoppas att det kommer
att regna vid 13.00 då jag har JOUR).
3. Jag ska eller jag ska tvinga mej sjäv ut och springa imon.
4. Hoppas att kunna övertala mamma om att få en laptop, som tyvärr inte verkar
gå just nu.
Min "långa" list är klar om vad som händer och vad jag ska göra imon. Jippy!
Tyvärr så har jag tråkiga bilder på DENNA datorn. Så en gammal bild på mej
som jag har laddat upp innan. Hoppas ni får ett gott skratt!  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0