don't worry be happy ...

Okej, nu har ni fått bilder. Självklart har jag mer, men orkar faktiskt inte ladda upp dom i detta
nu. Youtube suger också, när man vill se på filmklipp så säger dom att det tyvärr inte kan
visas i det landet du är i eller något, piss dåligt. Så nu kan jag inte ladda upp musikfilmklipp
som är bra utan bara "live" musikfilmklipp där man inte enns hör vad som sägs.

Tyvärr blir det nu eller oftast ganska så korta inlägg, men just nu verkar jag själv inte palla
att göra längre. Få se kanske efter sommarlovet eller ännu senare eller snart, vet ej.
Nu ska jag iallafall äta italiensk glass som är det goaste som finns just nu.
Hoppas ni har en bra dag, ikväll blir det NICCO rean (LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!).
hej!


Kommentarer
Postat av: anna

heej :) Om du gillar Twilight-serien besök vår site!

Uppdaterar 24/7 om allt som har med skådespelarna eller filmerna och göra!

Du kommer inte ångra dig.. ;D

-Anna & Sofia ♥

2009-07-20 @ 16:04:51
URL: http://mouthwatering.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

jag mår jätte bra..händer hos dig då ?

2009-07-20 @ 17:42:04
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0