Allt blir ju bättre ..

När enns pappa sätter lösen på datorn. Så nu tack vare min bror så kan jag
vara glad att jag enns sitter här. Tack vare att min pappa hade ganska så lätt
lösenord så sitter jag här nu. Känns verkligen lite hit och dit nu med att jag ska
få eller att jag inte ska få en laptop PAPPA : Du ska ha en. Mamma : Du ska inte ha en.
Känns verkligen som att det kommer bli en laptop men ändå nja..?

Iallafall har jag nu tjänat 1000 pix på att jobba, har jobbat i 25 timmar nu. Fast man
tjänar ju egentligen för att mest sitta och slappa. Läste nog en tredjedel utav min
bok igår på jobbet som är ungefär 750 sidor. Det var inte så fint väder igår heller
där men det var ändå hyffsat med folk på brottet. Just nu regnar det här i Halmstad
och ja.. det suger.
Nu ska jag äta hade jag tänkt så see you later !!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Robert Pattinson Crew

japp, har gjort den själv!

2009-07-20 @ 12:45:26
URL: http://robertpattinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0