again!

Hello, nu snart eller ja om en timme ska jag simma. Hoppas det har slutat regna då, men
just nu är det skönt med regn. Men inte när man simmar det blir bara så kallt...

Några låtar som jag gillar är med på denna playlist, inte för jag diggar twilight så mycket
längre men det är ganska så bra låtar med iallafall. Titta in och lyssna på --->
http://www.playlist.com/playlist/15769646091 !!

Sen nu ett tag så har jag sagt till min pappa att jag vill ha en laptop, och nu är han på att
jag ska ha en. Men vet ej vilken, så ni som vill kan ju alltid skriva vilken laptop som ni
tycker är snygg och såklart bra.
Jag själv skulle gärna vilja ha en laptop med jättebra högtalare och webbkamera, eller
det är ett måste som jag ska ha på min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0