åå, alla borde ha ett sådant här tagentbord.

Min brors tagentbord till dator är så jävla skönt!

Jag har ju ungefär ingenting att skriva om så jag säger vad som har hänt idag..
- Vaknade vid halv 10 eftersom jag la mej vid 2-3 tiden igår.
- Gick till simhallen med en av Henrics väskor med Ebba och Gunsan (min hund).
- Ebba och jag såg på film tills klockan blev 5 och stack och köpte chips och såg
ännu en gång på TV.
- Ebba och jag stack till Jonte och var med honom tills jag skulle hem.
- Käkade thai/kina mat eller nu va det var som jag inte kände ett piss för att äta.

Nu sitter jag här på min brors och nu även min som är inne i mitt brors rum. Kommer
få andvända denna datorn typ 1 gång i veckan, eftersom Henric kommer var här 24/7.
Saknar både Hugo och Ebba, Hugo är i London och Ebba är hemma hos sig. Hatar
att vara hemma, ingenting att göra ingenting.. fast det blir ju inte bättre att man inte får
göra någonting heller. Om man bara kunde få/göra någonting. Nu ska jag ladda ner
picasa på denna dagen så jag kan göra om bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0