8 9 10 11 12 1?

Japp, själv vaknar man 8 hur sent man än lägger sig men en kompisar sover till 11 - 1
tiden. Då har ju halva dagen redan gått, så nu får jag helt enkelt ut och fota eller något för att
fördriva tiden. Sen vid 1 tänkte ebba att vi skulle träffas och göra något. Eftersom det blåser
mycket idag vill jag inte till stranden. Vad kan man göra idag?
Sen imon åker Hugo till oxford och till LONDON, han har ju redan varit där :(
Jag är så avis, så jag måste planera med någon vänn såm vill följa med dit!


där kommer en bild på mina favoriter just nu!
ANGELS AND AIRWAVES <33

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

tävlingar kommer alltid att komma upp hos mig:P Händer hos dig idag då ?

2009-07-08 @ 11:47:44
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0