21.45

Nu har jag kommit hem från dagen på brottet då jag har jobbat sen efter det stack jag,pappa och mamma
till en pizzeria och åt. Jobbade i 7 timmar och 15 minuter idag, mycket bra tycker jag! :)
Imon ska jag jobba igen, dom säger att det kommer bli dåligt väder.. men varje dag jag har hört det har
det blivit hu fint väder som helst. Men efter min jobb dag ska jag in till stan eller vara med Hugo,
hoppas Hugo kan vara. Det som är det stora pluset är att Ebba är borta, haha nej men saknar
henne redan men som tur kommer hon hem snart igen!
På måndag blir det Nicco REA för alla som är medlemar där, min mamma är medlem så kommer
antagligen följa med henne då och få säkert någonting som alltid (?) :D
Just nu är jag helt slut men vill verkligen läsa mer i Harry Potter och Dödsreplikerna, sista boken
och den är så jävla bra så det inte är sant!
Har fortfarande inte hittat min kamerasladd och vill absolut inte ta någon tråkig från internet?
Varför ta bilder från internet när man har en kamera själv .. ?
Jaja, nu ska jag sluta skriva och göra någonting annat!
Kram Puss Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0