21 juli 2009

Hej, nu när jag väl tänker är det mindre än 1månad kvar till skolan börjar (19 augusti) känns
helt sjukt roligt och tråkigt. Inatt drömde jag om att jag träffade alla klasskompisar har ungefär
bara träffat 5 utav 23 i klassen nu på sommarlovet, bra Linn mycket bra. Känner mej kass :/
Aja, Jens kommer hem på torsdag och Ebba på onsdag sen skulle jag vara med Cicci också
nu i veckan. Plus att jag jobbar och har jour (på jobbet alltså). Fast allt detta ska jag hinna med!
Snart börjar man jobba med, vid kvart över 3 ska man dit.

Sen har jag blivit ett stort fan utav hon som har denna blogg! www.mango.blogg.se!
Titta in och ni kommer bli förälskade för det blev iallafall jag, bästa bloggen hittills!<3
Hon som har den heter Maria och har världens coolaste klädstil och musiksmak!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0