17 juli 2009!

Jihoo, idag ska jag jobba eller rättare sagt tror jag att jag ska göra det. Men annars så
bör det av mot stan för att äta ute med mamma. Vet ej vad som har hänt med henne,
eftersom vi båda ha varit lite sura på varandra men nu? Iallafall så är det väl roligt
att mamma vill äta med mej, så nu ska jag inte snacka mer om min mamma utan
istället för Harry Potter.

Jag såg Harry Potter för 2 dagar sedan, den var bra men inte jämnförelse med boken.
Jag tycker att Harry Potter böckerna är så mycket bättre än filmerna, men visst man
kan ju inte få med alla sakerna i boken i filmen. Men den sista boken kommer ju delas
upp i två delar, så då kanske ganska mycket kommer vara med.. eller?
Tycker annars det är meningslöst om man inte kommer ha med så mycket i den sista
filmen. Håller nu på att läsa den sista boken, älskar den! Klart bäst, enligt mej.
Men denna film får 4/5 utav mej, den var bra förutom att det inte var så mycket som var
med från boken och jag ser verkligen fram emot nästa Harry Potter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0