we are always running ..

Hejsan, idag har jag jobbat och det var så tråkigt så jag hållde på att somna. Nästa
sommar ska jag inte jobba på brottet i kiosken.. eller det ska jag aldrig göra igen
iallafall. Min dag har varit rätt så tröttsam, vaknat ätit och jobbat. Sen nu äntligen har
jag fått sätta mej här (JIPPY!).
Sen hände ju dagens roligaste idag, det kom en kille med hans kompis. Hans kompis
köpte godis och sedan skulle han ha snax:s, när jag gav honom det vad hände då JO
han tappade det. Jag gav honom alltså en ny, han kan ju precis inte hjälpa att han tappade
den. Vad hände då? Jo han tog den på sidan som man oftast inte brukar göra eftersom
man tappar den då. Shit va jag och hans kompis skrattade, usch stackarn men ändå.
Nu ska jag ladda över musik, tycker det är lite dåligt utav er som läser min blogg och
inte skriver musik. BESVIKEN på er det är jag!

KRAM:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0