trött

Är supertrött vaknade halv 6 idag och cyklade till jobbet så jag var där vid halv
7. Hatar att jobbar morgonar, snart blir det första simträningen och det har regnat
och åskat oavbrytet hela dagen. Åskan slutade efter en timme eller så, men
det var ju super att sitta inne i kiosken och inte ha någonting att göra. Sen
vid 11 kom Felicia som skulle ha passet efter mej, PUH!
Så jag cyklade hem (när det öste ner) med shorts och tjocktröja, ganska så
kallt ja! Nu när jag har varit hemma sen 12 har jag sovit och ätit och
är fortfarande jättetrött. Skulle inte lagt mej vid 12 igår, haha.
Men nu snart ska jag tillbaks till brottet och simträna och det ger jag verkligen
inte tummen upp till. Men iallafall ska jag träffa phuong vid 3 så jag bör
snart plocka ihop och göra mej iordning!


suddig bild på akropolis i Aten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0