mina fötter!

Idag så har jag jobbat, varit med kompisar och fått skoskav. Okej, det sista låter
lite konstigt men det gör ont och jag är nog inte den enda som har det heller så
ska nog sluta. Har varit med Ebba,Cecilia och Hugo idag, Ebba stack till stan
efter att hon hade förstört hennes sadel och vi cyklade iväg. Så jag,Hugo och
Cicci gick lite och tittade på marinfestivialen och tittade även på Hugos nya
lägenhet som han och hans familj ska flytta in i, hur snyggt som helst!.
Idag spelar Melody club  på Marinfestivalen och jag får inte gå dit. När vi
skulle cykla hem till hugos hus som han ska flytta ut ifrån så hände inte så
mycket. Eller ja vi tittade på min gamla bilddagbok (Y) det var ju så fina bilder
på allt och alla där. Som jag skämdes!
Nu ska jag lyssna på musik och slappa, imon jobbar man igen! Så jippy
hejsan hoppsan NEJ.
KRAAAM !


Kommentarer
Postat av: Ida

härlig blogg :D

2009-08-01 @ 22:34:46
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, ni stack först, sen åkte jag hem, sen in till stan :O

2009-08-01 @ 23:15:52
Postat av: Anonym

...det var därför jag blev arg på er, för ni bara stack liksom, utan att vänta på mig. är det schyst?

2009-08-01 @ 23:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0