1 augusti 2009

Hejsan från idag är det bara 19 dagar kvar till skolan alltså 2 veckor och 5 dagar.
Själv längtar man till skolan, men när man väl kommer komma dit kommer man
vilja ha sommarlov igen? ´
Iallafall så ska jag stå i kiosken idag alltså jobba, inte kul men efter det ska jag
vara med Cicci. Kommer bli superkul.
Sen vet jag inte vad som händer mer ikväll igår var vi hos min faster och åt och
snackade, väldigt roligt. Fick träffa Linneas nye pojkvänn :D (min kusin).
Nu ska jag snart käka sen så sticker jag vid 9... så får vi hoppas det bli sådär väder
på brottet idag så inte så många kommer. Eller ja, om jag är där längre kommer jag
tjäna mera. Orkar inte med någonting mina ben är som spaghetti och ja usch va
ont det gör i dom. Men jag ska tjäna pengar idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0